end of fredag

Så var denna fredag snart slut. Fast den kan ju pågå ett tag till om jag inte går och lägger mig nu på en gång.
Det har varit en rätt rolig fredag på jobbet.  Vi fick grymt bra kritik från huvudkontoret som kom och hälsade på. Sen att man fick avsluta dagen med lite vin var ju inte helt fel heller. Jag och Angelica tog med oss varsin plastmugg med vin när vi gick mot tåget och tågresan hem blev genast mycket trevligare.

Vi pratade en hel del footo och det visade sig at Angi oxå är fotointresserad. Jag kom på att jag ska ha en liten Gina fototräff här hemma framöver. Det finns ju gott om snygga tjejer på jobbet och jag behöver modeller som vill ställa upp på bild så det ska jag nog utnyttja.


Nu är det bara imorgon kvar och sen är det äntligen söndag och jag är ledig. Hoppas att solen skiner då så jag kan få mig en liten promenad i solskenet.

Hoppas ni har en trevlig Fredag. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa

Vad kul - visste inte att du också har en blogg! Så nu kan jag ha koll på dig med ;)

addar bullmamma till mina favvobloggar

2010-02-12 @ 22:15:05
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0