Snökaos och fika

Idag är jag ledig, men min lediga dag började lite tidigare än jag tänkt. André slog på musikhjälpen i p3 på min dator och jag vaknade av stairways to heaven med Led Zeppelin. Det var ju inte så illa det, och jag var inte speciellt trött även om klockan vara 06:00 på morgonen. Sen blev jag tvungen att gå ut och flytta på bilen. Ja jag har fått tillbaka bilen nu.. = )

Nu hade jag ju kunnat gå och lägga mig igen, men det fanns något jag behövde göra först.. Städa hela lägenheten.
Igår morse kom vaktmästaren och sa att det kommer intressenter och kollar på lägenheten imorgon. Vaaa. ? Ja tydligen så är hela uset till salu...

Så ja nu väntar jag på att det ska komma någon, vet inte vem och inte när....

Och inte vet man vad som kommer att hända om det blir sålt heller... Troligtvis höjer de bara hyran, men tänk om..

Tänk om de gör om lägenheterna till bostadsrätter... Mmmmm så får vi köpa våran för, låt säga 400 000:- Vi rustar upp den och säljer den för en miljon kronor... = )


Man kan ju alltid drömma.

Snart kommer Ellis hit och fikar med mig. Det ska bli mysigt....

Sen måste jag slå in julklappar och handla mat...


Okej puss och kram

Jag vill ha ett lantkök...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0