Så härligt att se

Jag sitter här i sängen och kollar på Talang 2010 och planerar inför helgen.
Jag brukar inte se det här programmet och mycket av det jag såg var för pinsamt då jag fick byta kanal flera gånger. Sen kom det en in en man som heter Freddy Amigo som så många andra skulle sjunga. Han verkade rätt blyg och såg inte ut som någon stjärna precis. När han kom ut på scenen märkte man direkt på juryn att dom inte trodde på honom och publiken började fnissa innan han ens börjat sjunga... Jag var beredd på att byta kanal men istället började stora lyckotårar rinna ner för mina kinder. Jäklars vad den karln kunde sjunga. Han var som rena rama Pavarotti fast inte lika divig.

Det är så himla kul när man får se människor som ingen trott på lyckas. = )

Gå in och sök på denna man på youtube när det sen kommer upp ett klipp.

Freddy Amigo. Lägg det namnet på minnet. = )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0