En mörk solig dag

Igår var hade vi personalmöte på jobbet och efter det gick vi till en väldigt mysig italiensk restaurang som serverade supergod mat. Jag ska nog besöka deras uteservering i sommar och njuta av lite pasta och vin.

Jag var hemma vid 00:00 och gick och la mig ganska direkt, men vaknade 4 timmar senare av att katterna började bråka. Det slutade med att jag stängde in Tiger i hans sovgarderob, Lucifer inne i sovrummet med mig och Rambo fick vara kvar i övriga delen av lägenheten. Jag somande om men vaknade några timmar senare igen av att Tiger och Rambo ville komma in, så jag gav upp min sovmorgon och gick upp och kokade kaffe.

Eftersom André var på väg hem från jobbowlingen i Skövde tänkte jag passa på att gå ut på en liten promenad med min kamera innan han kom hem.
Så underbart väder det har varit idag, men endå blev mina bilder rätt mörka i stämningen. Kanske känner jag mig lite mörk i sinnet eller nåt = )

Hoppas ni också haft en fin söndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0