typiskt

Varför har jag ingen moral för. Idag var det tänkt att jag skulle städa, ta hand om tvätten, baka och laga mat. men vad gjorde ja? Jo jag satt på min välformade rumpa i soffan och gjorde ingenting. Då kan man ju tycka att man borde få lite ångest och börja ta tag i saker och ting, men icke. Jag går och lägger mig i sängen där solen skiner in genom fönstret och så snozar gar i en timme. Tanken var ju att jag skulle få ork till att göra mina syslor, men det kunde jag glömma för nu var klockan kväll och som den fina traditionen vi har denna vecka så var det dags att kolla på ännu en Harry Potter film. Jag tror det var den sista vi hade nu så det blev en bra avslutning på denna vecka.

Ja jag vet inte om jag kan säga att jag är helt nöjd med min dag, men något har jag nog fått ut av den.

Natti natti på er och nu är det bara 5 dagar kvar innan jag åker upp till Västerås och firar mamma. Ska berätta allt om den historian när jag kommer hem igen. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0