En galen and

Ja det är vad jag hör utanför mitt fönster nu. Eller jag tror jag hör det iaf. Tven står på och i rummet brevid har vi en avfuktare som står och brummar så jag borde inte höra ankorna i dammen utanför. Det kanske bara är min fantasi som lurar mig. Det händer rätt ofta att jag blir lurad av min fantasi, på gott och ont.

Eftersom jag ser så dåligt när det är mörkt så händer det rätt ofta att jag tror att jag ser saker, typ tjocka katter och andra konstiga djur. Min livliga fantasi kan förvandla  vad som helst till ett argt litet djur och då skrämmer jag upp mig själv,men eftersom jag är fullt medveten om mitt tillstånd (dåligt mörkerseende och livlig fantasi) så kan jag påminna mig själv om att den där tjocka arga katten som jag ser säkert är en blommkruka eller en plastpåse.


Ja nu snöade jag visst in mig lite och nu kommer jag ju inte ihåg vad jag egentligen skulle skriva.

Jag ska nog gå och lägga mig nu, men innan dess ska jag försöka hitta någon trevlig bakgrundsbild. Någon som har något tips?

Baj baj


Så här kan man tänka sig att de arga katterna ser ut som min fantasi trollar fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0