blå tråd i benet

Igår var jag och firade Karin lite som fyllde 27. Det bjöds på jätte god lax och spenatpaj och en "typ" cheescake som oxå var jätte god. Sen blev det ensam mamma söker som säkert inyte hade varit så kul att se om det inte vore för att de roligaste töserna i Malmö var med. = )

Idag tog jag mig lite sovmorgon och sov till 08:18 sen blev det till att raka benen och käka frulle för att sen gå till vårdcentralen. När var det fullproppat med folk som inte såg allt för nöjda ut. Rätt tråkig syn faktiskt, väntrummet på ett sjukhus. Tur att man inte är där allt för ofta då.
Jag var iaf där för att ta bort en leverfläck som jag tyckte var lite för ful för att få sitta på mitt vackra ben.

Jag gillar att få vara hos doktorn eftersom det aldrig är nogot allvarligt fel på mig, så det var med ivriga ögon jag tittade på när min husläkare pressade in en massa bedövningsmedel i benet på mig. Det såg nästan ut som att det låg en tennisboll innanför huden på mig. Sen la dom ut en gullig liten grön operationsduk på benet med ett hål där fläcken var. Det kändes lite som Greys anathomy. = ) Sen började hon skära och karva tills en liten hudbit med min fläck var borta. Den la dom i en liten burk för att kolla vad det är för en prick. Sen när det var klart tog hon fram en tråd som såg ut som en blå fiskelina typ och en rejäl nål och började sy ihop. Men det räckte inte med snygg tråd utan dom tejpade ihop mig oxå. Det kändes riktigt bra faktiskt. Nu ska jag ha min fina tråd i 2 veckor och sen får vi se om det har läkt ihop.

Jag måste bara säga att jag och André köpte nya mystofflor igår oxå. Jag fick rosa och André fick bruna.. Mys mys. = )


Tiger ville vara med på en bild oxå så då fick han det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0