Var tog den vägen

All min energi är borta. Både idag och igåg kände jag under flera timmar att jag skulle kunna somna stående och det var inte bra, eftersom det är så mycket att göra på jobbet hela tiden.

Men idag slutade jag 16:00. satte mig på tåget och somnade. Väl här hemma tog jag en lång varm dusch och sen har jag kollat på det senaste avsnittet av Americas next top model 13 som går i USA nu. Det är vad jag har att längta till på veckosluten nu för tiden.

Förkylningen som jag dratt på mig sitter i och gör mitt huvud tungt och mina axlat spända, men vad ska man göra åt saken.

Det känns lite tråkigt just nu när jag inte har något speciellt att se fram emot. jag får väl hitta på något.
Jag ska försöka leta reda på nån stuga som vi kan åka till i vinter, det är ju alltid nåt..

aja baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0