Mitt kort brinner

Mitt stackars lilla VISA kort brinner och snart är det inte mycket kvar av det.

Lönen blev väl si så där, men det var ju tillräkligt för att klara månaden. Trodde jag. Nu vill jag inte ens räkna ut hur mycket jag har spenderat. Imorse gick jag in på ginatricot.com och köpte lite smått och gott där. Sen gick jag och André ner på stan och då blev det bland annat en sax för 140:- (jag ska nämligen klippa mig själv idag) en ny bh för 150:- och ett paraply var jag ju tvungen att köpa oxå för det regnade ju så fruktansvärt. Sen gick jag in på h&m och köpte färg till håret och avslutade det hela med systemet.

Det känns ju bra för stunden men nu i efterhand så vet jag ju att jag inte hade råd till den här shoppingen. Jag gör en budget för varje månad så att jag vet hur mycket jag får spendera på roliga saker, men det går alltid över styr och slutar med att mina sista autogiron som dras i slutet av månaden blir lidande. Men jag nöjde mig ju inte med att shoppa på stan heller, nä för nu när jag kom hem beställde jag ett par stövlar från have2have.se så ångesten är ju total. Tur att man ska få bli lite full ikväll då så man kanske förtränger allt.

Vi ska fira Alex 25-års dag idag och det blir nog riktigt kul. Det var så länge sen jag festade till det, så det här ska bli kul. Grattis till Alex som fyller år och grattis till mig som får dricka vin.  = )


Väldigt fina och billiga oxå 698:- från have2have.se




Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt snygga stövlar!! Och bra pris också, kan ju inte bli bättre! ;) Så ifall dom kommer passa dig perfekt så behöver du knappast ha ångest!



Herregud du är ju till och med så pass ekonomisk att du tänker klippa dig själv! ;) Där sparar du några kronor.. hihi

2009-10-04 @ 23:52:44
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: M

Jasså? Du har gått & hittat kopior på mina stövlar :) Fina dem med :)

2009-10-08 @ 19:08:06
URL: http://smisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0