Mys med Lady gaga

Hemma från en lång dag på jobbet och nu har jag några timmar att slå ihjäl innan jag ska åka och hämta min fulla ko. André är nämligen på maskeradfest ikväll utklädd till en kossa...

så jag tänkte ta och bläddra i mitt otroligt vackra magasin med Lady gaga på omslaget och inspireras av alla vackra bilder.

Slänger även upp lite bilder från förra helgen när Anneli var här. Vi tryckte egna tryck på kläder och bakade choklasmuffins. Våran vackra och funktionella hylla blev oxå klar, även om katterna tror att det är meningen att dom ska sitta i den som små prydnadskatter....

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll vad ni än gör...


Så här skulle en t-shirt bli, men jag råkade komma åt trycket med strykjärnet så det blev inget av denna


och så här såg den ut när jag försökte ta bort trycket igen.


Men det här linnet med Mando Diao blev bra iaf. Annelis val av tryck.


Extrema chokladmuffins. Goda men lite överflödiga


Rambo blev sur när tiger hoppade upp på hyllan brevid. Han tror att bara han är söt nog för att få sitta där.



Så blev det. Sock ska det fixas lite mer med innehållet.


Andrés spritställ som han har satt belysning under.



Lätt värd 145:-. Nu ska jag mysa med gaga




Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad läckert linnet var!! Så fyndigt att göra så! =) Och hyllan blev ju super bra.. kul med lite förändrig! =)

2009-11-22 @ 15:19:47
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0