vin,blod och skurmedel

Jag har haft en underbar fredag måste jag säga. Förs ringde mamma när jag och André låg och drog oss i sängen så då piggnade jag till och fick en bra start på dagen. Tack för det mamma. = )

Efter en knäckebrödsfrukost åkte vi till Nova i Lund och strosade i lite affärer. Det blev en bh och ett tidningsställ så jag är nöjd.
Jag dumpade André på firman där han och killarna började korka upp inför kvällen, så vid det här laget har nog André redan däckat skulle jag tro. Själv åkte jag hem och slöade i soffan tills jag somnade. Det är en så härlig känsla när man får sova middag mitt på dagen och om jag kunde så skulle jag göra det varje dag.

Jag kanske ska förklara min titel lite mer. Efter tuppluren började jag piggna till och fick för mig att grovstäda köket. Jag har nu skrubbat alla luckor bänkar och diskhon, men för att göra det hela roligare så varvade jag med rödvin. Efter tre glas så gick jag vidare till att bära ut en byrå från sovrummet till hallen men beräknade lite fel och slogg knogarna i dörrkarmen så att det började blöda lite.  Men äsch vad gör det tänkte jag och la migg istället i sängen och ringade Anneli.

Nu sitter jag här i soffan igen och dricker tee och kollar på mr och mrs Smith...Men om man kanske ska ta och gå och lägga sig istället. Imorgon blir det några timmar på jobbet och sen ska jag till Christina och smutta på lite drinkar. Mmmmm = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0