Rolig och tråkig shopping

Solen lyser med sin frånvaro och jag känner mig inte så verst pepp när det är regnigt och mulet på min lediga dag. Så för att försöka lätta upp stämningen gav jag mig ner på stan för att inhandla lite smått och gott. Jag hade faktiskt gjort en liten shopping lista så att jag inte skulle glömma något, men den listan var nog inte så nödvändig endå. Det  jag skulle handla var, maskara, linser, puder, bh och ev en väska. Efter att ha kollat på både h&m , kicks och lindex så kunde jag bocka av både maskara och puder, dessutom blev det en sminkväska och ett nagellack också. Jag var på jakt efter en ny bh, men det blev ingen lyckad jakt och istället köpte jag en jätte rosa bikini och ett vitt linne på h&m. Det var nog dags att börja röra sig hemåt innan något annat slinker ner i påsarna, men först skulle jag förbi synsam och köpa nya linser. Där slutade det roliga med min shopping. 600:- för tre små fula askar med nästan bara vatten i. Nä, jag blev riktigt moloken och traskade raka vägen hem i regnet och nu ska jag sura lite över att jag spenderat för mycket pengar och sen ska jag måla mina naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0