gratis är gott

Det känns som en riktigt skön söndag än så länge och bättre kommer det att bli. Igår var jag hos karin och käkade lax och chokladkaka med glass. Ja självklart kollade vi på melodifestivalen och skrek högt av förtjusning när rätt låt vann. Efter melodifestivalen och några glas vin åkte jag hem till en bakfull André som tillsammans med Tiger var extremt ynkliga då de båda spytt hela dagen. = ( Konstigt nog var jag inte trött när jag kom hem vid 24:00 så jag satt och youtubade lite låtar. Det blev allt ifrån The Animals till Modern Talking och en timme senare kände jag mig nöjd och gick och la mig. Igår fick vi även inbjudan av till söndagsmiddag hos Zimmergrens och det tackar man väl aldrig nej till, så idag kl 14:00 blir det mat och sen ska jag förhoppningsvis komma iväg till kickboxningen kl 18:00

Nä nu ska vi sätta fart och börja städa här hemma så man kan bo här också.

Just det jag ska slinga håret idag om jag hinner. Igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0