slut på helgen

Jag är såå trött nu och vill egentligen bara gå och lägga mig i sängen och vila, men då kommer jag inte kunna sova ikväll säkert.

Nu har Samira, David och Jimmy åkt hem och den här helgen som gick alldeles för fort är snart över. Det känns som att jag inte hann stanna upp och tänka på vad vi gjorde och hur allt kändes. Det kommer nog sen i veckan när man minns tillbaka på helgen. Det blev en bra helg iaf, med mycket bilkörande för min del, men det är ju bara bra så jag inte glömmer helt hur man kör bil. = )

Jag kan sammanfatta helgen med några ord. Helsingborg, massa människor, inget Ebbas. Max Hamburgare, taccopaj, Malmö, motorstopp, Gina flickorna, Singstar, alkoholfri öl, Köra mera bil, KB. Falafel. Katter, frukost, Helsingborg. Hejdå

Imorse öste regnet ner och det var den gråaste dagen på länge, men efter att jag lämnat gänget på knutpunkten i Helsingborg så la jag mig som en boll i soffan och blundade. När jag sen gick ut i köket strålade det en varm sol utanför och termometern visade på 13 grader utanför i solen. Så underbart. Jag övervägde att gå ut på en promenad och gör det fortfarande, men jag kommer nog inte lämna soffan förens det är dags att gå till sängen.

Tack för helgen alla mina fina vänner.

Fredag

Lördag

Söndag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mysig helg du har haft! Vad roligt! =) Och sen att ni har haft så bra väder också har ju varit underbart! Här är det snöstorm utan stormen.. hehe men en massa snö! Dö trist! Puss å Kram

2009-03-08 @ 20:33:02
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0