kaffe #2

Nu är det dags för kaffe nummer två så jag passar på att skriva lite också.

Så nu har jag äntligen linser igen och jag kan ha solglasögon på mig. = ) Det gick väldigt bra hos Synsam då jag kom undan för bara 350 istället för 600:- som jag trodde att det skulle gå på. Tydligen är jag där så ofta att jag fick rabatt den här gången.

Nu ska jag bara dricka mitt kaffe och sen bär det av till Hbg för en klippning och eventuellt ett par skor. Och att bero på skor så beställde jag ett par skit söta pumps igår från Nelly.se jag blev kär så fort jag såg dem, så nu hoppas jag bara att det blev rätt storlek. Även där hade jag tur med priset. Skorna kostade 399:- men så snokade jag runt lite efter rabattkoder och så fick jag ner dem till 359 och sen visade det sig att jag hade 100:- i sk Nellypengar och på det så är det gratis frakt just nu så 259:- totalt blev det. Iblands är jag bara så bra på att shoppa. = )


kaffe på balkongen

så här ser mina godingar ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh.. fan vad vackra skor!! Finns dom i andra färger?

2009-03-25 @ 21:59:14
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0