Fantastic Tisdag

Sitter här nu och dricker mitt kaffe och äter mina nybakta scones med balkongdörren på glänt så att jag kan känna den friska kalla luften utanför. Solen skiner som tur är idag men det har tydligen snöat lite och det är nog nollgradigt, men det stör inte alla fåglas och ankor som parar sig utanför mitt fönster. Det märks att det är vår nu när alla andhanar slåss om honorna och uppe i träden hör man flaxande från fightande duvor. Tur att man inte behöver slåss varje vår för att få ha någon vid sin sida varje sommar.

Idag ska jag iväg på en massa ärenden som vanligt men det är inte förens kl 11:00 som jag måste gå och då blir första stopp Synsam, sen blir det en sväng till Helsingborg och sen tillbaka hit och handla mat.

Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder från helgen också, nu när jag endå har tid.
Tack för den här helgen och för träningsvärken i magen. Jag vet inte om det beror på att vi skratta så mycket eller om det beror på allt skuttande och klättrande vi gjorde.


Grahams scones och kaffe med kanel. Mmmmm


Anna och jenny mummsar på mina mackor

Här är det ren överlevnad som gäller så då behöver man inte se så bra ut på bild

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad är det för recept till de där grahams-sconesen? Såg skitgoa uut!

2009-03-25 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0