Fan vad skitig

Min dator som egentligen är vit är inte så vit längre. Den ser riktigt snuskig ut nu måste jag säga, nästan som macarna i skolan, men inte riktigt så illa.

Nu skulle jag precis lämna datorn för att gå och packa men jag måste bara skriva ett litet inlägg först.
Idag efter jobbet drar jag hem till Karin och kollar på DHW och myser, sen vet jag inte om jag ens ska gå och lägga mig för jävligt tidigt ska jag upp igen och åka till Lund för att ta mitt tåg därifrån till Eskilstuna. Väl där plockar systrarna upp mig och vi åker tillsammans till Mamma och Oscar. Imorgon är det deras stora dag och jag hoppas verkligen att solen skiner. Det blir en kort visit och efter allt ätande så kör mamma in mig till Eskilstuna igen och jag åker direkt ner till Köpenhamn och jobbar i 5 timmar.

Så nu måste jag verkligen gå och packa och planera så jag inte glömmer något. Jag börjar bli väldigt förvirrad och det är inte alls bra.

Puss och kram. Vi hörs till helgen antar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0