090304

Jag orkar inte ens vara arg över att mitt tåg hem var försenat i över en halvtimme och den enda dagen jag skulle komma hem innan 20:00 försvann utan att bringa något gott. Men som sagt jag orkar inte sura ner mig för det. André ringde och berätta att han köpt min favvo pizza som stod och vänta på mig i kylen och jag hade ju min tantsnuskbok att läsa. Det är den sista jag har nu så jag får låna hem lite flera när jag ska upp till Sandra. Hon är som en tantsnusk bibliotekarie som förser mig med den allra finaste utav litteratur. = ) Den jag läser nu handlar om en kvinna som blivit våldtagen av en indian och nu lever på en ö med en man som är halvindian och dom håller ju på att falla för varandra såklart.

Snart är det fredag och då kommer det att bli den bästa fredagen på länge, för då kommer Samira, Jimmy och David hit. Jag har planerat det mesta av helgen men håller några luckor öppna för lite spontana impuls grejer. Men det mesta är planerat. Iof så är det mest vad vi ska äta, när vi ska äta och var vi ska äta, men det är ju viktiga ting att veta.

Nu ska jag bara slöa lite till innan jag går och lägger mig och imorgon ska jag gå upp 06:00 och städa så mycket jag bara kan innan jag ska till jobbet.

På återseende

David, Samira och Jimmy i Kalmar förra våren.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men monica.. gillar du oxå dom där skitböckerna :D

2009-03-04 @ 22:37:44
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha.. du jag fick hem 3st nya böcker här om dagen! ;) Så jag ska nog plocka ihop ett gäng med underbara böcker åt dig! =) Hoppas att pizzan smaka bra. hehe puss

2009-03-05 @ 21:23:52
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0