solsting och baksmälla

Det är ingen bra kombination, men tyvärr är det vad som drabbat mig idag. Dessutom är det måndag och jag gillar nog inte måndagar. Dom kommer alldeles för fort och är alldeles för långa. Men nu är min måndag snart slut och jag är ledig från jobbet. För helt ledig är jag verkligen inte. Imorgon ska det tvättas och städas från kl 07:00 och sen kl 14:00 ska jag till frissan i Malmö. När jag endå är där får jag ju lov att passa på att shoppa lite oxå. Jag måste festivalhandla inför nästa vecka.

Nä nu ska jag sussa, men jag kan säga att jag har haft en grymt bra helg med Karin först i Malmö och sen här hemma i La. Det blev båda KB, frulle på Espresso house, stranden och sen grillning i stugan och hela tiden var man omgiven av roliga och underbara människor.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0