Ha en så jävla bra midsommar

ja imorgon är det den underbara midsommarafton, men inte är jag glad för det, nä för Monica jobbar till 19:30 så jag är hemma vid 21:30 tiden. Lagom för att hinna borsta tänderna och gå och lägga sig kl 22:00 för att sedan gå upp 06:00 och åka till Danmark igen. Nä Danmark har inte midsommarafton. = (

Jag har iaf varit snäll och bakat en stor plåt med Kärleksmums som jag ska sätta små Sverigeflaggor i, så att tjejerna på jobbet får känna lite av den Svenska högtiden.

Nä nu skiter jag i det här. Hejdå.


Alternativ midsommar dans runt fallossymbolen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen Monica.. vilket skit!! Fan det är inte alltid bra att jobba i ett annat land, men du är snäll mot tjejerna! hehe..

Men ja förstod inte rikigt.. du jobbar till 19.30 och är hemma 12.30 och ska sova 22.00???

Du menar 21.30 va? hehe! Ha det så bra iallafall.. puss å kram

2009-06-18 @ 22:44:37
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0