En väldigt bra dag

Igår hade jag en väldigt långa och bra dag ute på Ivö. Jag glömde såklart kameran men fotade lite med mobilen istället.
Det blev en hel del aktiviteter ska ni tro och vi kom hem nån gång efter 24:00 och var riktigt trötta båda två.

Jag måste tacka Alex och Ellis för att vi fick komma och hälsa på hos er, det var ett sannt nöje.

Nä nu måste jag gå och sova. Baj baj





Det här var bara Andrés bilder, för jag lyckas inte få in mina i datorn, det är något vajsing med inställningarna skulle jag tro.
Jag får ta hjälp av min tekniker imorgon när han har vaknat.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där rumpan med det blonda håret känner jag igen . . . . .

2009-07-19 @ 19:50:52
URL: http://niklaswibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0