en dag kvar

Redan imorgon är det då dags för att åter bege sig till den underbara platsen kallad Hultsfredsfestivalen och leva i harmoni med tusentals likasinnade varelser. Det här året har man inte riktigt hunnit gå och längta för det har gått så fort då man haft massor att göra, men nu är det alltså dags.

Jag har gjort den sista shoppingen nu och fått tag på både våtservetter, tältlampa och gummistövlar så nu är jag nog redo. Jag ska bara packa ner allting och kolla vilket tåg jag ska ta till Lund imorgon. Men just nu är jag så sjukt trött efter en intensiv shoppingdag. Vi åkte in till Lund vid 11-tiden och gick på både Media markt, Rusta och Bolagret. Vi hittade nämligen en hel massa bra saker, bland annat en skrivare med inbyggd kopiator och scanner och en massagestol. Eller det är mer som en dyna man lägger i en stol och så styr man den med en fjärra. Sååå underbar. Alla som kommer hem hit ska få prova den en gång, men sen ska jag nog börja ta betalt. Nä nu blir det nog en powernap och sen ska jag laga mat och packa.

Puss och kram och vi ses imorgon Sandra, Madde och Bea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0