kommer han inte snart

Ja helt nykter är man ju inte men vad gör det om man endå ska gå och lägga sig snart.
Ikväll har jag varit i Malmö med mina fina flickor från jobbet. Dem andra hade jobbat idag så medan dom gjorde sig fina fixade jag maten. Det blev en massa god taccos och ännu mera vin. Men pank och ansvarstagande som jag är åkte jag hem vid 23-tiden istället för att gå ut och skaka på rumpan och slurka drinkar.

Så nu ligger man här hemma i soffan och dricker C-vitamin, kollar på Moll Flanders och kollar in bloggar. André är hemma hos Jonny och städar upp efter hans fest. Tydligen så har Jonny däckat och nästan alla andra har stuckit så André borde komma hem snart tycker jag.

Imorgon kommer iaf bli en väldigt aktiv dag med både storhandling, städning och kickboxning.

Nä nu får det vara nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0