Det var en fiin helg

Det var en grymt bra helg den som varit och jag kommer nog inte behöva festa på en månad eller två. Det blev en hel del shopping och så fann jag en kärlek. Jag behövde ha ett par pumps inför lördagskvällen och hade sett många fina i Köpenhamn, men inte till rätt pris. Så vad händer när man går in på hm och luffar, jo då står dom där. De perfekta partyskorna och självklart är det rätt storlek, rätt pris, allt är rätt med dom.
Det blev iaf en otroligt rolig lördag som började på O´learys för mig och Sandra. Sen var vi hemma hos Karin och mummsade sallad och slurpade drinkar. Det är konstigt att man alltid har så kul innan man ska iväg att man nästan inte kommer ut. Vi kom iaf iväg vid 24-tiden och det bar det iväg mot möllan och sen KB.

Dagen efter var kanske inte den bästa dagen men jag mådde som jag förtjänade och allt jag minns är bara roliga saker så jag är skitnöjd.

Tack för en underbar helg Sandra och Tack all mina flickor på Gina för en trevlig kväll i Malmö.










Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka läckra bilder..=) Men inte fan såg jag att du stod på stolen i köket och tog kort på oss! haha! =) Puss

2009-01-14 @ 16:33:58
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

he he , nä det minns inte jag heller, men jag var väl överallt den kvällen. = )

2009-01-14 @ 22:14:24
URL: http://bullmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du var visst det.. som en duracell kanin! ;) hehe!

2009-01-15 @ 18:02:14
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0