Semla

Okej dag tre med detox och jag är kanske inte så bra som jag borde vara. Dagens synd var idag 16:30 på jobbet då jag var rätt slut på energi och skulle äta lite morötter. Men vad händer, jo jag hittar oboy i en låda och får i mig både mjölk och socker som är en stor synd. Men men nu är det gjort att och det ju endå bättre än att äta så som jag åt förut.  Det känns som att jag kommer att synda en hel del, men jag tycker det är lite okej endå, så länge jag fortfarande har kontroll på läget. Ett exempel på ett sådan här kontrollerat syndande är den inplanerade fikan jag tänkte ta med Karin på söndag. Jag har gått och längtat efter semlor i två månader och sen vet jag inte exakt vilken dag det är man ska äta semlor så jag bokar in söndagen till det. Vi har inte bestämt vart vi ska fika heller, men det måste vara mysigt och semlorna måste vara fina och goda. Det lutar åt att det blir lilla torg eller möllan (någonstans).  Jag måste bara berätta att jag har varit nyttig också och planerar att vara det imorgon också. Till middag nu när jag kom hem, så åt jag en fantastisk god fruktsallad med nätmelon, gröna vindruvor, banan, hasselnötter och apelsinjuice. André fick en liten skål han med för han behöver ju lite vitaminer nu när han är sjuk. Imorgon behöver jag inte sticka hemifrån förens vid 11:00 så jag planerar att gå ner till gymmet och steppa lite innan jobbet.

Nä nu ska jag kolla på Grand design på 9:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0