Drömhus nummer 2

Jag tycker ju om att planera och det är inge fel med det. Det är väl bara bra om man planerar lite här i livet. Själv har jag kommit till planeringen av hur jag vill bo i framtiden. Förhoppningsvis flyttar jag bara en gång till i livet och då ska det bli till ett utav mina drömhus. Jag har redan hittat ett som ligger i Nävekvarn utanför Nyköping, men om jag inte kan få det så hittade jag igår ett underbart hus utanför Jönköping. Otroligt vackert och billigt som bara den är det. Hade det här huset legat i sthlms trakten eller här nere i Skåne så hade det säkert kostat 4 ggr mer. Nu kostar det bara 1,7 miljoner och det har såå fiint. Både jag och André har sagt att vi skulle kunna tänka oss bo i Jönköpingstrakten och det skulle ju passa bra då det är mellan våra familjer.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och drömma om det här huset. Imorgon får vi gäster och jag får äntligen dricka viiin. = )

Natti natti



Bilderna är från Svensk fastighets förmedling.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh kära nån vilket vackert hus!! Jönköpingstrakten funkar bra för mig! ;) Smidigt att bo mellan båda familjerna..

Tänk att ligga i det där badkaret och mysa..=)

Eller den där terrassen? Oj.. verkligen ett drömhus!

Sköt om dig.. Puss och Kram

2009-02-19 @ 23:34:45
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag skulle se fram emot att få städa ett så vackert hus bara. Det skulle vara ett rent nöje. = )

2009-02-21 @ 22:17:52
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0