april april


Mys mys. Sitter nu med en skål med karamellglas och varma hallon och myser i soffan. På tven är det Hopkins, som är som Greys Anatomy fast på riktigt. Jag har precis pratat med både Anneli och mamma och nu är det bokat och klart. Mamma och Oscar ska gifta sig den 1:a april och det är inte ett skämt. = ) Jag har hittat tågbiljetter upp till riktigt bra pris och nu behöver jag bara byta bort en dag och kolla om jag kan komma en timme senare dagen efter. Det kommer inte bli något stort och maffigt bröllop utan bara en enkelt borgligt bröllop under björkarna någonstans i Västerås.
Jag älskar verkligen bröllop och har gått och längtat länge nog på att någon skulle gifta sig. Jag trodde inte att det skulle vara mamma, men jag är jätte glad för deras skull. Det enda problemet nu är bara vad man ska ge dem i bröllopspresent?
Jag ska leta runt lite och göra en lista så får jag rådfråga med mina systrar sen.

Nu får det vara nog.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen guud ska Vivvi gifta sig? =) Det var väl roligt.. vad mysigt med vår bröllop. Hoppas att du och André får det mysigt på slottet i helgen och var rädd om muttan.. haha! Bra att du gick till doktorn. =) Puss på dig

2009-02-04 @ 23:48:09
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0