Snart är det jul

Jul jul jul, och en massa mys.

Jag har precis sagt hejdå till Jenny som var här och kollade film och hade julmys med glögg, pepparkakor och aftereight. = )

Det ligger julklappar i hela lägenheten och idag var vi och inhandlade den sista julmaten, så snart är vi redo att åka upp till pappa i Flen och fira jul.

Tidigare idag var vi hemma hos Andrés föräldrar och bytte julklappar och käkade Janssons, och det var inte så illa som jag trodde. Maten alltså.

Jag har nog inte ätit Janssonsfrestelse sen jag var riktigt liten och då smakade det riktigt tilla. I och för sig så gillade jag inte pizza heller när jag var liten, det såg så äkligt ut. Jag var tvungen att vända på pizzan så att det bara såg ut som ett vanligt bröd och då kunde jag äta den. = )


Ja just det, vi var på Bio igår oxå, Jag, Andre och Patrik. Jag blev upphämtad i Malmö efter jobbet så gick vi till Royal och såg Avatar och det må jag säga. Mina förväntningar var rätt så låga, så jag blev glatt överraskad av den filmen. Mer en så faktiskt. Det är verkligen årets bästa film och en utav de bästa jag någonsin sett.

Sen att det var i 3D format och i en enormt stor salong höjde stämningen ännu mer. Nu vill jag bara se den om och om igen. Den var völdigt fin och rolig och spännande och hade en bra story.

Nä nu ska jag hoppa i sängen för nu har jag 2 X 10 timmar kvar att jobba, sen är det JUUUUL... = )




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh visst var den underbar?! Man blir ju helt kär!! =) Det ska bli så kul att träffa dig. På Fredag ska vi dansa som fan! Underbart! Puss

2009-12-20 @ 23:22:37
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Ellis

Tack för julkortet gumman :D Så glad jag blev :)

2009-12-21 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0