två dagar kvar

Som jag längtar tills på lördag då jag äntligen har lite semester igen. Jag är inne på min 7:e dag i rad nu på jobbet och det börjar kännas. Det jobbigaste är nog att jag inte hinner med allt jag vill hinna med på jobbet. Jag är ju för det mesta på lagret nu och där finns det alltid en miljon saker att göra. Idag blev det lite shopping från jobbet oxå. Jag köpte lite rea saker och en väldigt snygg och enkel klänning. Den är svart och lite tunnare tyg som faller väldigt fint.

Jag hämtade även ut mitt H&M paket idag, med två par skor och en klänning. Klänningen har jag velat ha länge och jag är så glad att jag köpte den, modellen är som gjort för mig. = ) Så var det alltså bara två dagar kvar på jobbet och sen ska vi roadtrippa oss upp till Flen via bl a Öland. Men innan vi åker måste vi göra en storstädning här hemma för nu börjar det snart krypa.

Och att bero på kryp så hände det en äcklig sak imorse. Jag gick ut i köket för att ge katterna mat och ser då att Rambo börjar leka med ett djur. För att skona djuret lyfter jag undan Rambo och ser då att det är en jättestor långben spindel, som jag bara avskyr. Så jag sätter tillbaka Rambo och bussar honom på spindeln igen, sen går jag ut ur köket. När jag återvänder en minut senare syns inte ett spår av den äckliga spindeln. Det är faktisk bra att ha glupska katter ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0