Kul man kan ha då...

Jag sitter här hemma en lördagkväll och dricker rödvin och läser lite bloggar. Mysigt kanske vissa tycker, men tråkigt tycker jag. Jag skulle så gärna vilja klä upp mig, borsta håret och sätta på mig ett par höga klackar och gå ut och dansa. Ja jag har inte ens borstat håret på flera dagar eftersom det inte känns lönt. Jag går upp på morgonen sätter upp håret, kommer hem kliar mig lite i huvudet, tar ut toffsen och går och läger mig.
 Men nu är det bara 6 dagar kvar, sen är det semester och då ska jag raka benen och hoppa i en bikini så man kan får lite färg igen.

Nä imorgon ska jag ha en mysig dag på jobbet och städa hela butiken. = )



Kommentarer
Postat av: pauline

va fin bild :)

2009-08-19 @ 06:47:04
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0