Äntligen är man ledig

Men vad händer då? Jo man blir förkyld såklart. Men det gör inte så jätte mycket. Solen skiner idag och jag och André har hitills haft en underbar dag. Jag blev uppdragen vid 11-tiden och på matsalsbordet hade André dukat upp frukost, med bland annan bacon och äggröra. Mummsis. Efter frukosten la vi oss ner på golvet i solen som sken in genom den öppna balkongdörren och bara njöt av värmen. Katterna var självklart med dom med. Vi passade då även på att klippa klorna på Tiger, vilket har inte gillar. Han blir så arg och både morra, fräste och skällde. Ja det lät nästan så. Mja mja  sa han. = )

Nu är jag nyduschad och sitter och väntar på att André ska göra sig klar, sen ska vi åka och shoppa lite och åka lilla gamla vägen till Helsingborg via Rydebäck och Råå. André vill minnas att det ska finnas någon mysig liten båthamn där så vi ska åka ner och titta. Och så ska jag premiäranvända min nya kamera som jag fck av mamma. = ) Får se om det blir något fint att visa upp sen.

Hoppas Ni oxå har en underbar söndag. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0