7 dagar kvar

Sen har jag semester. = ) Nu blir det två tuffa helgdagar på jobbet och sen är det bara en vecka till. Jag ska hålla till på lagret för det mesta idag som jag gjort den senaste tiden. <det börjar bli lite ordning och reda där snart. = )

Ja det händer ju inte så mycket mer eftersom jag är så fokuserad på jobbet dessa dagar, men om jag får drömma lite så drömmer jag om fina skor som jag aldrig får ha på mig. = ( Det blir ju aldrig tillfälle för att ha höga klackar på sig när man bara jobbar och inte festar.  Aja det kommer nog tid för mig och mina klackar snart skulle jag tro.

Just nu glädjer jag mig över att jag ska få mammas kamera, då hon fått en ny. Måste bara köpa objektiv, väska och minneskort, sen kommer det vimmla av undersjöna bilder här. = )

Dags att sticka till jobbet nu. puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0