bättre lycka nästa gång

Jag är bitter.
Jag sitter här i soffan och har det egentligen hur bra som helst. Fotbad, ett glas röd vin och André bredvid mig som för tillfället är barnsligt rar och söt, men det hjälper inte för jag är endå bitter.
Jag kollade min lönespec precis och det var ingen rolig syn. Det är den lägsta lönen på länge och det var meningen att jag skulle kunna lägga undan en bunt tusenlappar till Grekland resan men ikke. Tur att jag har en tät karl som jag kan snylta på då.

Nä, jag ska försöka jobba över lite mer nu framöver och förhoppningsvis ska det ge resultat på lönekontot. Idag stannade jag en timme längre då det inte fanns någon personal idag. Får se om det kan bli lite extra imorgon också. Det är ju löning i Danmark imorgon och när jag lämnade butiken idag var det en komisk bild som jag totalt orörd lämnade bakom mig. Kaos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0