Rutiner

För första gången på väldigt länge så har jag rutiner i mitt liv. Jag går upp någon gång mellan 6 och 8 för att sedan åka till jobbet vid 9. Jag börjar jobba 11:30 och slutar 18;00. Sen är jag hemma 20:00 och då käkar jag lite framför datorn. Sen går jag och lägger mig vid 22:00.
Fan vad tråkigt det här låter men jag trivs faktiskt väldigt bra. Jag är utvilad och glad varenda dag. = ) Jag tror det beror mycket på att dom jag jobbar med är väldigt trevliga. Det har ju hänt lite saker på jobbet, så som att  2 har fått sparken och minst en har slutat. Lite då och då ser man tjejer som står och snackar skit, gråte eller skäller på varandra. Men jag kör mitt race och går glatt där ifrån. Idag fick jag massor utav beröm och en tjej sa att det var tur att det fanns så positiva människor som jag. För det finns det fler än jag som är. Jenny som oxå bor här i La är riktigt trevlig och för det mesta glad. Det kan bero på att hon är nykär, men jag tror att hon alltid är så. Vi har iaf väldigt mycket gemensamt och väldigt kul när vi åker tåg om dagarna.

Sen finns det ju lite saker att se fram emot som får mig glad om dagarna oxå. Den 27:e ordnar Diana på jobbet fest med 70-tals tema ute i Bunkeflostrand, där hon bor. Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska ha på mig, men det blir nog utsvängda jeans och platådojjor iaf. Jag skulle gärna se ut som dom gjorde på Studio 54 men det kan bli svårt. Det kommer nog bli kul som fan då vi hitills är 25-30 tjejer och sen skulle Dianas kille, som är kökschef bjuda med alla sina jobbarkompisar, som bara är killar. Så många blir vi och kul att alla ska klä ut sig, tycker jag.

Jag tänkte faktiskt skriva mera, men jag orka inte ikväll. André gicka och la sig för ett tag sen och tanken på en halvnaken karl i min säng gör mig lite sugen på att springa dit. = )



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh jag vill också gå på fest med tema!! Fan så skoj.. försök att fixa studio 54 stilen! Tror att det skulle passa dig perfekt.. ;) Men det var så länge sen vi prata så det kan vi väl göra snart? Ring mig när du har tid.. Puss å Kram

2008-09-20 @ 17:26:29
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0