Kreativitet

Solen skiner ute och jag sitter och dricker mitt kaffe. Det här blir frukost nummer 2 för mig idag, men snart ska jag iväg till jobbet. Jag blev så sugen på att bara vara hemma i typ en vecka och bara få vara kreartiv. Jag vill pyssla om mitt hem, baka och fota. Jag börjar bli sjukt sugen på att fota och retuschera bilder igen, och jag har en plan att jag ska tvinga mina jobbarkompisar att ställa upp. Det finns gott om granna töser på jobbet och vem vill inte ha lite snygga bilder på sig själv.

Na nu ska jag springa iväg till bussen och hoppas på att Jenny inte har försovit sig igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dags för en uppdatering snart tycker jag! ;) Tittar ju in här varje dag för att se om det är något nytt! hehe puss

2008-09-29 @ 18:13:54
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0