Hinner inte med dig.

Nä just nu hinner jag inte med dig kära blogg. Jag kom nyss hem från jobbet och så här kommer det att vara varenda dag i iaf 2 veckor framöver. Jag hinner och okar helt enkelt inte att skriva så ofta, men jag ska försöka uppdatera mina helger iaf för det är då det händer grejer.

Helgen som var har jag spenderat i Västerås iaf, då mamma fyllde år. Jag åkte upp på lödag morgon och överraskade mammisen som trodde att bara Carro skulle komma och fira henne, så hon blev riktigt förvånad och glad när jag dök upp oxå. Jag gick nog upp 2 kg den helgen eftersom vi åt nonstop. Det blev tåta och kakor och snax och hemmagjoda pizzor.
Sen åkte jag hem igen på söndagen och var nog uppe nästan exakt 24 timmar. Bortsett från resandet så var det en underrbar helg, och jag behöver kanske inte säga att mamma fick kläder från Gina. = )

Nu i helgen blir det nästa mamma som ska firas, nämligen Andrés mamma. Jag tror att vi skulle gå käka på någon restaurang häri stan kanske.

nä nu ska jag ringa lite samtal och sen bli det till att koka tee..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0