Motgångar

Ja jag måste ju få beklaga mig lite känner jag. Först så har jag blivit smittad av förkylning, då alla på jobbet är sjuka nu, men vad ska man göra? Jag har kokat ihop en liten kur av ginseng, ingefära och citron som jag dricker nu, och jag trort det kan hjälpa faktiskt. Det är nog lite mentalt det här med att vara sjuk. Tror jag att jag ska bli frisk så blir jag nog det. = ) Men nu till det värsta. Igår var jag så glad över att jag slutade så passa att jag skulle hinna hem innan posten stängde, och äntligen få hämta ut min skinnjacka, men vad tror ni händer? Jo jag ska berätta. När postsnubben skannar in avin ser han att mitt paket inte alls finns där utan det ligger någonstans i Klippan. I Klippan, fatta att jag blev sur då. Jag började genast fundera på vem jag skulle döda, men kom inte på någon, utan fick nöja mig med att det kanske kommer till Landskrona idag istället.

Så nu har jag fått beklaga mig lite och det känns genast bättre. Jag är nog endå rätt så glad om dagarna till skillnad från många andra. Dock är jag väldigt trött när jag kommer hem och igår somnade jag i soffan när jag skulle kolla på från koja till slott. Igår var jag för övrigt inne i en skobutik som vi har lånat skor av till skyltdockorna och tittade lite. Fy fan vilka underbara skor dom har. Det  är så sexiga skor att jag nästan dräglar när jag tänker på dem. Mmmm jag ska ha ett par därifrån trotts att dom kostar runt 1000 kr och uppåt.

Nä nu ska jag avrunda lite här och ta coh snyta mig en sista gång innan jag sticker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0