Dålig effektivitet


Det känns som att jag har hamnat i en period då jag utvecklas väldigt mycket som människa just nu. Jag lägger märke till saker som jag lär mig och hur jag blir bättre på saker som jag kanske inte var så bra på förut. Jag känner mig vital och stark. = ) dessutom så tycker jag att min syn börjar bli bättre igen, weee.

Nu kanske det här låter väldigt stort, men det handlar egentligen om väldigt små saker så som att jag upptäckte att det var väldigt oeffektivt  att måla naglarna när man är jätte nödig. För inte kunde jag hålla mig och inte är det lätt att torka sig när man har nymålade naglar.  Ja ungefär så mycket har jag utvecklats den senaste tiden. = )

Nu till någonting helt annat. Ikväll ska jag på kräftskiva nummer 3 för denna sommar, vilket inte känns lika roligt som tidigare i somras. Jag är rätt trött på kräftor vid det här laget. Men först ska man till Köpenhamn och jobba i 5 timmar vilket jag nog ser fram emot. Jag är så full av energi och tycker att varje dag är rolig, fast det är mycket som säkert skulle kunna vara bättre. Igår fick jag föresten stå i kassan för första gången, och det gick faktiskt bra med undantag för några kvitton som klabbade. (skånskt ord för strulade) = ) Det som dock var lite tråkigt är att jag inte är så charmig att se på just nu, då jag har snutit sönder min näsa. Ja ni vet ju hur jag brukar se ut, inte så kul nu faktiskt. Jag hoppas på att jag kan få stå på lagret idag faktiskt, men så blir det nog inte.

Snart måste jag även ta och slänga iväg ett mail till bossen om att jag vill vara ledig vecka 41. Anneli har redan fixat så att hon är ledig då, så nu känner jag lite mera press på mig.

Nä nu får det vara nog, nu måste jag borsta tänderna och sticka.


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Blogg.se nya hemsida är riktigt krånglig men ni vet väl att webblogg.se är den sidan du fortfarande kan logga in.

2008-09-06 @ 09:47:47
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0