natti natti

Jag är jätte trött men vill bara skriva lite innan jag går och lägger mig. Idag jobbade jag till 19:30 och var med och stängde butiken. Tyvärr så missade jag mitt tåg då och fick vänta en halvtimme extra, var av jag kom hem 22.00, Så nu har jag tagit en lång dusch och rakat benen lagom noga. Imorgon ska jag hem till Karin direkt efter jobbet och sen sover jag även där efter kvällens bravader. Jag skulle egentligen ha provat kläder ikväll, men jag är alldeles för trött för det, så det får bli imorgonbitti. Jag ska nog ha en svart hög i midjan kjol som jag sytt upp en bit och till den ska jag nog köpa en enkel top att ha till. Innan jag går och lägger mig så måste jag bara berätta att jag har beställt TRE par skor för 98:- inklusive frakt. 2 till mig och ett par till André. Om dom passar och är fina så kommer det att vara mitt bästa kap någonsin. Det var på skopunkten.se ´s outlet som jag hittade de tre kängor.


Nä nu ska jag sussa. puss och Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0