Ledig torsdag


Fast att jag har varir ledig idag så är det som vanligt att jag har massor att göra. Och det är det gamla vanliga jag gör. Städa, laga mat och ta hand om tvätten. Det är ruggigt vilken bra husmor jag är. Jag började iaf dagen med att gå till posten och hämta mina och Andrés skor och visst passade dem och såg helt okej ut. Jag tog på mig mina kängor och började dammsuga och därefter lagade jag en väldigt god kycklinggryta. Men trotts att jag gjort det som för andra är skitgöra så känner jag mig väldigt utvilad nu. Jag har även bestämt mig för att börja träna igen på Fitness 24 seven som öppnar en ny lokal i stan. Det hade ju varit riktigt nice om man kunde gå ner några kilon till innan jul, för då finns ju risken att man går upp några istället.

Ja julen ja. Den är snart här och planen är att vi ska fira den 25.e i år istället, och det är för att Andrés pappa jobbar på julafton. Men det gör inget tycker jag, då kan jag och André ha en egen liten jul först själva och sen kommer resten hem till oss. Jag skulle vilja göra något speciellt denna jul. Något lite alternativt, typ danskt julbord eller Indisk. Aja. Det tåls att tänka på.


Nu ska jag kolla på SOS Gute och alla stiliga brandmän. = )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0