Jag och kissepojkarna

Idag har det varit jag och katterna hela dagen. Dom är så sociala mina små pojkar, så fort jag går in i ett annat rum så följer dom med och ska hela tiden se vad jag gör.
Jag har gjort nästan allt som jag skulle göra idag och jag är redan nöjd med det jag presterat. Först gick jag och hämtade mitt körkort, och vilken besvikelse det blev. Jag viste ju att det blev en dålig bild, men det som syns på mitt körkort är mer likt ett spöke. Det är ingen kontrast och jag är näst in till oidentifierbar. Om jag inte kommer in på krogen och liknande med det kortet så ska jag kräva att få göra ett nytt gratis. Usch jag hatar när jag inte har kontroll på bilder av mig. Det blir bara fel då. För att bli på bättre humör så började jag sminka mig och tog lite bilder i eftermiddagsljuset i sovrummet. Jag lägger upp lite bilder sen ikväll om jag hinner fixa några. Just nu håller jag på att laga mat också, det blir köttfärslimpa, kokt potatis brunsås och lingonsylt, en riktig husmanskost. = )


Tiger ligger i sängen när jag hängde tvätt i sovrummet.

Rambo låg i hallen och höll mina glasögon när jag sminkade mig.

Lucifer höll koll på köttfärsen i köket när jag diskade.



Kommentarer
Postat av: maddo

Vilka fina tapeter som skymtar i bakgrunden..

2008-10-21 @ 18:06:29
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0