Fixing fixing

Nu har jag fixat lite bra grejer. Först och främst så har jag beställt en ny mobil med comviq kompis abonnemang. Det blev en telefon som heter K660i och den var rätt söt så jag är redan nöjd. = ). Sen har jag även bokat in en timmes floating på Husie Lilla Spa. André fick i present av Alex och Jenny ett presentkort på just floating. Men kille som han är, så får han ju inte tummen ur röven, för att boka in den, så jag frågade för ett tag sen om jag kunde få den och visst fick jag det. Denna vecka kommer att bli väldigt hektisk då vi öppnar butiken på torsdag och har en hel del som ska göras innan dess. Därför passade det ännu bättre att jag lyckades boka in den här avslappnande aktiviteten. Hoppas på att det ska bli en trevlig upplevelse, även om jag är lite rädd att jag ska snurra runt och hamna med ansiktet ner i vattnet. Aja vi får se hur det blir. Något som inte blir av är iaf den planerade utlandsresan som jag Anneli och carro skulle göra vecka 44. Jag fick tyvärr inte ledigt, men samtidigt så känns det bra att inte göra saker som kostar pengar, nu när jag har det så knapert, och sen så känner jag väl inte helt att jag är i behov av semester riktigt än. Men jo lite ledsen är jag förståss. Hoppas Anneli får resa någonstans, med någon snart endå.
Det är många tjejer på jobbet som håller på att planera vad dom ska ha på sig på öppningsdagen, men jag har inte tänkt att jag ska ha något speciellt på mig faktiskt.  Kanske borde jag bry mig mer om vad jag sätter på mig när jag jobbar i en klädbutik. Aja jag kanske går till butiken på Köbmagergade och kollar om jag hittar någon liten blus eller något.


Min nya mobil


Lite reklam om att vi öppnar ny butik den 16:e

Nä nu får det vara nog för ikväll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken super söt liten mobil.. =) Nu håller du hårt i den! ;) Det var inte dåliga reklam skyltar dom har för eran nya butik! coolt.. Puss Puss

2008-10-14 @ 00:03:42
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0