Bildresultat

Nu är jag klar med lite bilder från dagens fotografering. Tänk om jag hade fått ha något utav dessa foton på mitt körkort istället för det jag har nu, ja då hade jag varit bra nöjd. Men jag deppar inte, för det hände en underbar sak för ett tag sen. Jag provade mitt gamla sim-kort i Annelis gamla mobil och det funkade fortfarande. Det är otroligt att det funkar efter allt som det varit med om. Bland annat så vek jag det på mitten och kastade det en gång, men det gick inte av, och nu efter att jag tvättat det i tvättmaskinen så har det blivit lite buckligt och brunt på själva chippet. Hur som helst så känns det som att jag har fått tillbaka lite av mitt liv. Och det stämmer ju för Sandra är en del av mitt liv och jag har inte kunnat prata med henne på jätte länge, men det blir det ändring på nu. i
Nä det var väl inte så mycket mer jag ville säga. Imorgon är det jobb igen och då ska jag försöka komma ihåg att fotografera Tivolis ingång nu när det är så pyntat och fint inför Halloween.


I färg.

Som svartvit

Korning

varma färger.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så vacker! :)

2008-10-21 @ 19:58:40
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0