Väntar och väntar

Jag sitter nu och väntar på att Anneli ska ringa och säga att dom har landat på Arlanda. Jag vill höra allt om deras utlandsvistelse och hoppas verkligen att dom haft det bra. Själv håller jag på att planera Julklapp till mig och André i form av en spavistelse. Jag har en värde check som gör att vi får bo på utvalda spahotell för halva priset och det är ju toppen. Jag vet dock inte vilket spa jag ska välja. Det står mellan Trosa stadshotell Eller Smögen havsbad  eller varför inte Grisslehamns Hotell havsbaden
Problemen är bara det att Trosa är lite för dyrt trotts att det är halva priset. Smögen känns som att man hellre vill besöka på sommaren, nu är det bara kalla klippor och Grisslehamn ligger kanske lite långt bort. Hmm jag funderar på om jag ska avslöga för André så att han också kan vara med och bestämma, men då blir det ju ingen överraskning.

Imorgon jobbar jag till stängning men på fredag slutar jag 15:30, då är jag hemma 17:30 och sen är jag ledig heela helgen. Jag ska då gå och köpa mig ett gymmkort hade jag tänkt för nu ska jag fan gå neråt i vikt igen. Det var ett tag sen jag gick ner och har mest stått stilla i några veckor nu.

Jag vill ha tid och pengar nu…. Livet skulle vara så mycket roligare då, men man får väl vänta tills man är pensionär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0