Sleten första advent

Jag är aningen seg idag och har lite lätt huvudvärk från gårdagens bravader. Eller det var egentligen en ganska lugn kväll. Jag gick hem till Jenny vid 20:30 och drack lite vin och åt henne nästan ur huset. Jag var så hungrig och sugen på allt igår så jag åt lite knäckebröd, vingummi och chips hos Jenny. Sen åt vi korv nere på stan innan vi gick in på Tages och slutligen så åt jag mackor och drack blåbärssoppa när jag kom hem från krogen. Idag har har jag inte haft lika stor aptit dock.

Jag ska snart börja julpynta här hemma men först ska jag vila lite. Jag var precis ute och fotade Alex familj då hans föräldrar firar silverbröllop och barnen överraskade med en fotografering så dom kan få ett fint familjefoto att hänga där hemma. Det gick rätt bra och jag hoppas att dom blir nöjda med bilderna. På vägen hem försökte jag fota några duvor men så klart flög dom innan jag hann trycka av, så det fick bli en skata istället. Nu kan jag känna mig nöjd med dagen.


Jag och Jenny på Tages

Duvorna som flög

Skatan som stannade upp en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0