Jäsp

Jag är ledig idag och ska väl försöka hitta på något roligt och nyttigt idag, men jag vet inte vad. Jag började med lite morgon gymnastik som var jätte skönt, innan jag kokade lite ägg, kokade kaffe och gjorde knäckemackor med kaviar på. Mmm det känns så svenskt på någon sätt.
men nu har jag avklarat frukosten och börjar få lite ångest över att jag inte ens klätt på mig idag. Jag ska nog försöka städa och tvätta lite idag och sen vill jag även åka någonstans. Jag har ju inte kört bil så mycket sen jag tog körkort och André tyckte att jag kunde åka till tippen och slänga våran elgrill som bara står och tar plats. Vi fick den av Alex i sommras och jag hann använda den 2 ggr denna sommar, men jag tror inte att det kommer hända igen. = )

Nä nu ska jag ta en dusch och sen ska jag leta efter lite turistmål och sevärdheter som jag kan besöka idag. = )


Inte riktigt så här fin var min frukost, men inte långt ifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0