jag ska fan ha mitt godis

Jag offrade min helg för att vara med André och bara gosa med honom hela helgen istället för att festa i malmö. Men vad händer jo André bara håller på med sin dator och meckar med den. Han har hållit på med den hela dagen och jag vill gå och hyra film och köpa godis nu, men nä inte tänker han följa med. Jag är lite upprörd, för om jag nu skulle gå och hyra en tjejfilm så kommer han säkert klaga över den och förstöra min kväll ännu mer.
Nä jag tänker fan gå och hyra den tjejigaste filmen och sen skiter jag i André. Jag har väntat hela veckan att få köpa lösgodis så då tänker jag göra det också.

Men jag är sugen på mer saker än bara godis. Jag har hittat en klänning som jag vill ha, tyvärr är den redan utsåld och jag kommer troligtvis aldrig att få denna underbara skapelse. Förhoppningsvis får vi in något fint på Gina som jag kan köpa och ha på mig på nyårsafton kanske. I och för sig så spelar det nog ingen roll vad jag har på mig då, för jag kommer säkert bara vara hemma. Jag har inte planerat in något alls och har inga eller väldigt låga förväntningar, bara för att inte bli besviken.
 

Nä nu ska jag ta på mig gosiga kläder och gå till hemmakväll och köpa mitt godis.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där klänningen är superfin.. såg också att det sålde slut väldigt snabbt, kanske finns i Hm affärena? Puss

2008-11-09 @ 13:53:30
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0