jag och min mössa

Usch klockan är redan över 14:00 och jag har massor kvar att göra idag. Eller har jag verkligen det? Jag har faktiskta inte planerat att gör något speciellt den här helgen och än så länge går det bra. Jag sov till 10.00 och for där efter upp och tog på mig promenadkläder. Solen sken ute och det var 100 år sen jag tog en promenad vid havet så nu skulle jag minsann ut och fota det vackra havet. André satt vid datorn och ruttnade så jag tvingade med honom såklart. Han sa att han behövde gå till dator butiken en sväng och det kunde vi väl göra innan vi gick ner till havet tänkte jag. Så ut vi gick och ner till stan kom vi, men inte längre. Det slutade med att André köpte en ny dator, eller rättare sagt alla delarna till en ny dator, och så köpte han en jacka till sig själv och jag lyckades tigga till mig en mössa från herravdelningen. Sen gick vi och hämtade bilen för den behövde vi ha när vi skulle till tippen. Så vi tog bilen hem och har fortfarande inte varit på tippen och nu är det stängt. Istället för att promenera vid havet, eller slänga soppor eller städa så sitter jag här och lyssnar på p3 och myser med kaffe nummero 2 för idag. Andre sitter såklart och meckar med sin dator och ska försöka få ihop den idag. Jag är dock väldigt tveksam till att han kommer lyckas.


Landskrona kryllade av folk idag och det här är Kotte min bilelefant.


André meckar med sin dator och jag posar i Andrés jacka och min mössa.

Nä jag får återkomma lite senare för det känns som att jag har massor att göra men så mycket jag skulle kunna skriva om idag.

På återseende?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen så fina bilder!! Såå rödhårig du är! Super fint! =) Det lät ju som att du har haft en bra dag.. hehe ;) Puss

2008-11-08 @ 18:50:22
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja och rödhårigare ska jag bli snart. = ) Hoppas din dag var lika bra som min.

2008-11-09 @ 00:31:44
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0