Helgen som varit

Det känns verkligen inte som att det har varit helg men det är kanske inte så konstigt om man jobbar helg som jag gjorde igår. Fast idag var jag ledig men har inte haft så mycket tid till att göra ingenting på. När jag vakande vid nio tiden så var det bara att käka frulle och sen åkte jag till Malmö för att fota en jobbarkompis som ville ha lite kitschiga bilder på sig. Det gick jätte bra faktiskt och Christelle var jätte duktig. Det blev lite över 200 bilder och jag hade tänkt att jag skulle sitta och redigera bilder hela kvällen, men direkt när jag kom hem så skulle vi till Andrés föräldrar som bjöd på middag, och det tackar man ju inte nej till. Så det blev söndagsstek och äppelkaka på det. Det är så mysigt att vara hos Lars och Eva men det blir ju inte så ofta längre tyvärr. Dock så ska vi dit nästa söndag igen för jag och Eva ska planera all mat som ska lagas och godis som ska bakat till jul. Så nu måste jag hitta lite roliga recept. Det är verkligen bland det bästa som, finns. Att laga och äta mat. I fredags så blev det god mat hos Karin som jag och Sigrid avnjöt. Vi jobbade alla tre men Karin slutade tidigt och åkte hem och lagade mat, så när vi kom hem stod det på bordet. = ) Jag fick i mig tre mycket goda flaskor öl också, men ack vad trött man blev sen. Jag som hos Sigrid och vi kom nog i säng vid 12:30 och skulle sen upp och jobba tidigt dagen därpå.

Jag är egentligen för trött för att skriva men det händer en hel del kul nu.
Snart är det jul. Snart kommer Sandra och hälsar på och snart ska vi åka upp till mormor och Micha på julfest.
Jag ska dessutom prova en klänning imorgon så jag antagligen ska ha på  mig på julfesten och kanske nyårsafton också.

Nä nu ska jag snart sussa. Tack för idag


Sandra, Sigrid och Christina är lata när vi väntar på tåget i Köpenhamn, en annan orkar ju stå upp. = )


Sigrid och Karin och all god mat som vi satte i oss.


Jag och en utav mina favvo ölsorter.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du är.. du klär verkligen i mörkare hår! =) Vi kan väl höras imorn? Är ledig heela dagen. Puss

2008-11-16 @ 22:11:55
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0