BURG

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och dagen blev väl kanske inte som jag hade tänkt mig. Som vanligt då. Jag hann iaf med att både städa och tvätta 2 maskiner med sängkläder samt att färga håret och avveckla mitt akvarium. Jag hade ett litet sorgligt akvarium som fyllde ett litet utrymme i matsalen men nu hade jag tänkt ställa granen där så nu fick firrarna mina flytta till Andrés akvarium..

Det blev dock inget bilkörande för mig idag vilket var skittråkigt, men så var det ju skitväder idag också. Jag hörde att det var snö i Flen idag, så man längtar ju nästan tillbaka till den lilla hålan. = ) Äsch det kommer nog snö hit ner en vacker dag skulle jag tro, inte i år kanske men i februari eller mars kanske.

Jag är iaf tokglad och längtar tills på lördag när jag ska med Andrés firma på spritbussresa till Tyskland. Vi startar från Lund kl 06:00 och kommer käka frukost på bussen och det blir nog att vissa dricka frukost också. Först så ska vi till Bordershoppen och sedan ska vi vidare till Burg och shoppa ännu mer och käka lite gott. En och annan öl kommer nog att slinka ner under dagen misstänker jag. Förra året köpte jag nog inte så mycket för jag minns inte vad jag köpte. Jag vet bara att jag köpte för lite vin, så denna gång ska jag nästan bara köpa vin i alla dess former. Rött vin, vitt vin, mousserande vin och kanske något dessert vin. Gott gott
Om jag inte kommer hem för sent och har energi kvar så ska jag in till Malmö och Sigrids fest. Annars blir det bara att åka hem och sussa.

Nu ska jag ta och fixa naglarna och kolla på tv.


Här ska det fyndas



Kommentarer
Postat av: Anonym

designtävling i bloggen:)

2008-11-19 @ 20:08:31
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh köp något åt mig.. köp något åt mig!!! ;)Hehe!

2008-11-20 @ 17:57:10
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0